TORSDAGSÄVENTYR..

Har precis ätit frukost..

En glutenfri grovminibaugette med ost och lite fil. Kändes ju sådär lagom kul att vakna med ett blodsocker på 20.2 mmol/l imorse, så nu har jag tagit extrainsulin så det går ned till en bra nivå igen. Konstigt nog känner jag inga direkta symtom på att jag ligger så högt idag, men det gör jag inte alltid. Humöret är bra och det är skönt! ;) Ibland kan jag bli så sjukt grinig när jag ligger sådär högt, kanske inte så konstigt egentligen.

Finns det fler diabetiker som reagerar så?


Om en timme ungefär ska jag sätta mig på tåget in till storstaden. Ska möta marina för en lunch och några inköp. Hittade ett par läckra byxor sist jag och malin var och shoppade, men jag köpte dem aldrig. Och sedan dess har jag tänkt på dom, vilket måste vara ett gott tecken? ;) Köpte istället två par i samma modell, fast svarta och gråa (har lagt upp bilder på dem i tidigare inlägg)

Önskar er alla en fortsatt trevlig dag! :)


Kommentarer
Postat av: Angela

Japp...Robin blir sååå grinig o sur när han är hög. Men känner oftast inte själv,utan vi märker det när det är dags att börja ducka ;)

Kramen

2010-09-14 @ 10:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0