TORSDAGSMORGON..

Klev upp vid 09.00 imorse..

Och då var jag faktiskt väldigt pigg. Knallade upp första gången vid 06.00 och var sjukt kissnödig och törstig. Tog ett blodsocker som visade 19.0 mmol/l, konstigt att man var så kissnödig och törstig - neej. Gav mig 2 e humalog och somnade igen. Sedan när jag klev upp vid niotiden hade det sjunkit till 13.2, skönt det. Även om 13.2 är lite högt det med.

Till frukost blev det havregrynsgröt och en smörgås samt kaffe såklart. Smaskigt värre. Kanske bör testa blodsockret snart igen? Hmm, ja.. Jag går och gör det i skrivande stund ;) Suuck, 14.9 mmol/l. I och för sig var det inte allt för längesedan jag åt så jag får nog vänta en stund till innan jag tar till några åtgärder.

Idag är planerna att..

Fortsätta sälja från föreningsväskan, sista dagen idag och jag har inte alls tänkt på det. Så ja, jag är verkligen ute i sista sekund. Blir att gå en vända till släkten och hoppas på att dom är hemma.

Ska även baka rulltårta som mitt kusinbarn joel blev helt frälst i när dom var här och fikade på min födelsedag. Ska sedan ta med den och gå till min kära kusin på fika ikväll. Och självklart hoppas på att dem köper lite från föreningsväskan. Puuh! :)

Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0