TRÄNINGSMATCH.

Spelade träningsmatch igår..

I hammarbacken mot centralvägen. Ingenting fungerade kändes det som, vi fick ingen ordning på spelet alls. Jag tror att vi var trötta i både kropp och huvud sedan de 4 matcherna vi spelade i helgen. Och dessutom är det en massa förkylningar och skador som vilar över oss. Och min insats sög rätt hårt, fyfan säger jag bara.

Idag ska jag..

Traska ned till malins jobb, vi ska käka lunch på det gamla vanliga stället - pizzeria istanbul. Jag tycker nästan att vi borde få en gratis måltid där snart efter alla besök vi gjorde där i somras, haha. Eller vad säger du malin? ;) Undra hur många sallader vi har ätit därifrån?

Senare bär det av mot norrtälje med grodan och tobbe för ett besök hos min grymma frisör, martina. Dags att fixa till barret lite, börjar bli en aningen långt. Och det märks när man ska styla det, blir inte alls lika bra.
Grodan ska också klippa sig, ska bli mycket spännande att se vad det blir.. ;)

Nu ska jag..

Fortsätta dricka mitt kaffe och titta på våra bästa år som börjar om drygt 15 minuter. Ska försöka sluta vara arg på mig själv också för att jag glömt mina ringar i min toolbag som står hemma hos cissi. Så jävla typiskt, känner mig så naken utan dom.. :/

Ha en trevlig dag alla därute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0