MÅNDAGSKVÄLL..

Och dagen..

Har varit fullspäckad rent ut sagt. Igår kväll kunde jag inte somna, somnade inte förräns runt 04.00 natten som var, vilket innebär att jag har sovit ungefär 3 timmar. Gick upp vid 07.00 för att göra mig i ordning för en arbetsdag och vilken härlig sådan det blev! :)
Efter jobbet blev det ett besök på gymmet med björn och sedan hämta ut paket på ica. Det var mina jeans, skor och klocka som hade kommit. Dock bara ett par jeans, som i sin tur var för stora. Klockan var inte lika snygg i verkligheten så den får också åka tillbaka med jeansen. Det enda som var grymt var skorna.
Därefter tog jag en promenad hem till hjärtat för att äta middag, blev pasta med fläskfilé- och grönsaksgryta. Underbart gott! :)

Jag är galet trött just nu, så tänkte krypa till kojs tidigt ikväll. Imorgon vankas jobb 7.30-13.00 och sedan blir det en dusch innan det är dags att möta upp björn och dra in till stan. Ska nämligen träffa ida, eller öland som vi kallar henne här. En diabetesbrud som jag träffat en gång innan, ska bli riktigt kul! :)

Hennes blogg hittar ni här - Yahiida.


Peace! :)


Kommentarer
Postat av: Becca

hur står det till idag? :)

2011-04-05 @ 11:59:22
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0