MIN LÖRDAGSKVÄLL..

Spenderades i..

Kista tillsammans med hjärtat, fåttHman, björn och helsingborg. Tanken var middag och bio vilket det också blev, men givetvis knallade vi även in på new yorker eftersom vi hade lite tid att fördriva.. Och så hade jag helt plötsligt en kasse i handen med mig till bion! ;)

Bion var faktiskt riktigt bra. Vi såg filmen "no strings attached". Se den! :)

Det hände en..

Intressant sak vid middagsbordet iallafall.. När vi hade satt oss för att äta så ser jag att en medelålders kvinna som också sitter vid vårat bord, drar fram sin insulinpenna och pumpar in sin insulindos innan middagen. Så jag drar glatt fram min blodsockermätare och insulinpenna, där satt vi, två diabetiker med vårt insulin, snett emot varandra. Inget man är van vid direkt.. ;)




Grillad laxfjärill, pommes, örtsås, grillad tomat och sallad.


Shoppingpåsen innehöll..



Skjortan som mitt hjärta hittade till mig :)



Detaljer på baksidan :)


2 sköna tischor! :)

 


En lite längre kavaj :)

Hiss eller diss?

 

Peace! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0