PLASTBOLLSLIR..

Och det tillsammans..
Med världens bästa damlag, vad härligt! :) Det blev en trevlig träning med tvåmål, 4 mot 4 och 2 målvakter.. Superskoj! :) Dock hade jag en sjukt dålig dag, bollen studsade ju inte direkt min väg.. Hahaha!

Efter träningen drog jag och björn ned till ica för att handla. Handlade de ingredienserna jag behövde för att baka glutenfria kladdkakemuffinsar, bytte även ut allt vanligt socker mot lättströ, ett diabetesvänligare socker. Och det smakade bra! :) Tänkte att jag skulle bjuda arbetskollegorna på muffinsarna imorgon för på fredagar är det fredagsfika! :)

Ska alldeles strax lägga mig, slötitta lite på tv innan man somnar. Får se om jag orkar se på big brother idag eller om jag har somnat innan.

Imorgon blir det jobb mellan 7.30-15.30 och sedan ska jag och björn åka till en tatueringsstudio och vem vet, kanske till och med bokar tid för tatuering?! ;)

Peace!

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: japp :D Allt bra med dej så här på freda kvällen`?? :D

2011-04-08 @ 20:59:37
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0