EN HELG..

Som har varit..

Helt fantastisk om ni frågar mig. Jag har haft en underbar helg tillsammans med min älskade flickvän och mina underbara vänner.

Det började med..

Ett besök på bolaget i fredags och sedan vidare till ica för att handla mat. Jag, björn och forsman hade middagsdejt. Till förrätt blev det avocado med skagenröra och till varmrätt åt vi fläskkarré, potatiskroketter, beasås och röra. Smaskens.. Och till det slank det även ner två öl. Därefter färgade björn mitt hår och jag färgade hennes, fint upplägg. En alldeles lagom fredagskväll! :)

I lördags var det spelkväll hemma hos björn. Och denna kväll bjöd på sjukt mycket skratt, åh vad underbart! :) Det blev en hel del vin, shots och öl. Kvällen fortsatte nere på våning ett och sedan fortsatte vi ner till tre kronor för att dansa. Jag hade en underbar kväll. Och jag hade en underbar natt med mitt hjärta.

Och det häftigaste med denna helg är att jag är som nykär i mitt hjärta, nästan fyra år senare. Den känslan är otroligt häftig! :)

I söndags blev det lunchdejt med björn och schyllan nere på istanbul, det satt fint. Och sedan blev det en lugn söndag med hjärtat, supermysigt! :)

Tack alla för en underbar helg! ♥




Lördagens outfit blev tillslut detta :)

 

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0