EN MÅNDAGSKVÄLL..

Som till att börja med..
Spenderades på gymmet tillsammans med björn och helsingborg. Blev en riktigt skönt pass faktiskt, ökade på vikterna denna gång och det känns kanonbra. Tränade mycket ben och armar igår. Därefter mötte vi upp forsman på ica för att handla middag. Blev kycklinggryta, ris och sallad - supergott! :)

Efter middagen beställde jag och björn hårvax från nätet. Jag hittade en sida som säljer vax från kända varumärken fast till lägre priser än i butik. Det ska bli spännande att prova alla nya sorter som man inte har testat tidigare. Jag beställde ett som jag redan använder och som jag är väldigt nöjd med. Dock använder jag det mest till "finare" tillfällen eftersom det är så rackarns dyrt, 260 kr för en liten burk hos frisören. På nätet kostade den 229 kr - BIG LIKE!

Supernöjd med detta matta hårvax! :)


Peace!

 


Kommentarer
Postat av: Becca

tack för svaret ;)

vill du testa ett SUPER vax?? som är så jävla grymt att du kommer smälla av?

kolla detta

http://myranstankar.blogg.se/2011/january/dagens-tips-1.html#comment



jag är så sjukt nöjde med dessa båda produkter!!

Vaxet är som en gelé liknande kräm som håller frissan på plats hur mycket du än svänger, böjer och peter i den ;)

2011-02-01 @ 12:02:07
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0