GODMORGON..

Godmorgon alla läsare..

Strålande fint väder ute idag, eller ja det var åtminstonde strålande fint väder tidigare. Solen sken så fint men nu verkar den ha gått i moln. Hur som helst, jag är på bra humör trots att jag vaknade lite innan sju med lågt blodsocker. Kanske beror det på att jag drack ett glas oboy och somnade om och sedan ett par timmar senare vaknade med ett bra blodsocker?! Ja så kan det nog vara, tokskönt! (:

Jag klev upp..

I alldeles lagom tid idag känns det som. Har redan duschat, ätit frukost och fixat material till bloggen. Duktig flicka! (:
Jag lovade ju att ni skulle få se alla träningskläder jag beställde från nätet så jag tänkte slänga upp bilderna nu..






Hel outfit - 380:-

 




T-shirt med namn- och nummertryck - 230:-





Inneskor - 299:-


Totalsumma inkl. frakt/fakuraavgift - 987:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0