INNEBANDY..

Innebandy, innebandy..

Innebandyn är verkligen en stor passion i mitt liv. Jag älskar innebandy, både att spela och att titta på. Innebandy är kärlek. Och det bästa är att träning är väldigt viktigt för hälsan, speciellt för diabetesen. Tränar jag mycket så håller jag också mycket bättre blodsockervärden, vilket i sin tur får mig att må bra.


Och därför så passade jag på att beställa hem nya träningskläder från nätet igår, innebandykläder. Ett paket som innehöll en hel outfit - shorts, strumpor och t-shirt. Beställde även en extra t-shirt med nummer- och namntryck, lite roligt sådär. Och till sist men inte minst - ett par nya inneskor. Jag kunde inte låta bli, likadana som jag har och dem reades ut för 299 kr. Hur billigt är inte det?! Bääääst! (:

 

Dessutom har träningskläderna redan landat på posten så jag ska hämta ut dem ikväll, snacka om snabb leverans. Klickade hem det igår morse vid 10-tiden och de infann sig på posten kl 13.00 idag. Det gillar vi!

 

Inför gårdagens träning..





Kärlek / innebandyälskaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0