INNEBANDYTRÄNING.

Innebandyträningen gick..

Bajsdåligt för mig idag, inte mycket som gick rätt där alltså. Fast jag antar att man ska ha sådana dagar också, tråkigt nog! Bara att ta nya tag inför matchen imorgon med onsdagsgänget. Då ska vi lira korpenmatch! :)
Det positiva jag tar med mig från innebandyträningen idag är att jag åtminstonde har rört på mig. Bra där!

 

Blodsockret har..

Legat stabilt under hela dagen. Det högsta värdet jag har haft hittills då klockan är 21.30 är 11.5 mmol/l. Supernice! :) Jag håller på att ta blodsockerkurvor nu för på torsdag ska jag träffa min diabetessköterska på danderyd. Då är det betydligt lättare att se och ta ställning till hur allt fungerar med insulindoser och så vidare. Tar både före och efter måltid, samt kväll och ett nattvärde. Så inatt ska jag ställa klockan tänkte jag för att få ett nattvärde. Brukar faktiskt inte mäta mitt blodsocker på natten annars, om det inte är så att jag vaknar och känner att något är fel som till exempel ett lågt blodsockervärde.

Har ätit bra mat..

Under dagen också. Började med en skiva fiberbröd till frukost med en ostskiva på, turkisk yoghurt med hallon/blåbär i samt en kopp kaffe. Till lunch blev det sallad och köttbullar och till middag blev det en liten mängd kolhydrater i form av ris. Kycklinggryta, ris och grönsaker stod på kvällens matchschema. Yummie! :)

Och nu har jag precis ätit en skiva fiberbröd med ost på samt en liten klick turkisk yoghurt med några russin i, såhär efter träningen.

 

Kycklinggrytan puttrar på spisen :)

 

 
Kvällens middag.

Imorgon tänkte..

Jag att jag skulle lägga upp bilder på våra nya förlovningsringar som är superfina, så håll utkik! :)

 

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0