MAT..

Jag har ett..
Ganska stort intresse för matlagning faktiskt, jag tycker att det är himla roligt att svänga ihop diverse maträtter och jag måste säga att jag faktiskt är ganska duktig. Igår bestämde jag mig för att fota alla mina måltider, kost är ganska viktigt för en diabetiker.


Frukost;

 


Turkisk yoghurt med blåbär/hallon i, fiberbröd med ost, apelsinklyftor och kaffe.

Lunch;



Kycklingtacos, apelsinklyftor och ett glas vatten.

Middag;



Potatisgratäng, fylld fläskfilé, grönsaker och röra.


Kvällsfika efter innebandyträning;



Kaffe, grovt bröd med ost, apelsinklyftor och turkisk yoghurt med russin.

Peace!


Kommentarer
Postat av: Ida Alfredsson

Du kan få laga mat åt mig någon gång =P

2011-02-16 @ 15:06:48
URL: http://yahiida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0