SMASKENS..

Igår efter träningen..

Blev jag sådär sjukt sugen på en kopp te, eller snarare under träningen. Jag orkade typ springa två steg innan jag höll på att tappa andan, lurigt det där. Förstod senare varför, hade tränat med högt blodsocker vilket gör att det blir ett par x antal gånger jobbigare än vanligt. Jag tog faktiskt inget blodsockervärde innan träningen, utan tog bara ett efter som visade 17.0 mmol/l. Inte konstigt att det var så jobbigt, mer än dubbelt så högt som man bör ligga.

 

Efter träningen drog jag med björn ner till ica för att handla. Handlade två olika sorters te, ett löste och ett på påse. Citronte var givet men ville även testa något nytt. Och detta blev resultatet..

 



Svart te med smak av passionsfrukt, mango, grädde och karamell. MUMS! (:

 

Fler som har smakat detta te?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0