SÖNDAGSMORGON..

Och här sitter..

Jag med en kopp kaffe i handen och laddar inför dagens äventyr. Idag blir det en heldag med björn i stan där vi ska shoppa loss. Där ska vi bland annat besöka g-star raw för att se om lite av vårkollektionen har kommit in.. ;) Farligt farligt men härligt härligt! :)

Igår var det..

En riktig chilldag. One tree hill maraton med hjärtat nästan hela dagen. På kvällen vankades det bortamatch mot ekerö, matchstart 17.15 en lördagskväll. Dålig planering för att vara damserie enligt mig. Ska man spela en lördagkväll ska man åtminstonde vinna och det gjorde vi med 9-0. Synd att vi inte satt flera bollar, men tre poäng och att få hålla nollan känns ändå helt okej.

Nej nu ska..

Jag fortsätta att dricka mitt kaffe för att sedan packa ner blodsockermätare, insulin, dextrosol och allt vad man kan behöva för en lång dag i stan. Måste gnugga gaddarna också och sedan ta på mig lite god parfym. Pricken över i:t liksom! ;)

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0