YEEEES..

Telefonsamtalet som..
Jag tidigare var lite nervös för gick faktiskt galant. Och det gick precis som jag ville ha det. Jag har nämligen fått lite jobb, vikariat för den delen men vad tusan gör det? Jag fick det! :) Så i början på mars ska jag börja jobba lite, kan ju bli skönt faktiskt! Och jag känner till stället, jag jobbade där förut. Jag har blivit schemalag 2 veckor samt 1 dag hittills men det blir säkert mer innan dess om jag har tur. GILLA! (:


Och för att..

Fira detta så har jag bakat en halv sats med chokladbollar, med betydligt mindre socker i än enligt recept och jag kan lova att dom smakar gudomligt ändå. Perfekt! Så nu sitter jag här och fikar en chokladboll och en kopp kaffe, mums! (:

 

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0