2011..

Det nya året är..

Invigt tillsammans med ett gäng underbara människor. Nyårsafton var supertrevlig, dock såg jag nog ut som en levande zombie eftersom jag var sjuk. Haha! ;) Jag tänkte slänga upp lite bilder efter att jag har samlat in några.

 

I slutet..

På 2010 blev jag dökär i g-stars kläder. Shoppade en del kläder där på mellandagsrean, dock inte alla från reabordet men det var det verkligen värt. Tänkte att jag skulle dela med mig lite bilder på dessa kläder.

 

 
Twisted jeans, den mörka varianten :)

(klicka på bilderna för större bild)

 

Twisted jeans, den ljusa varianten :)


(klicka på bilderna för större bild) 


Jag kan förklara för er som undrar varför jeansen ser ut att ha så konstiga ben. Det är för att det ger en bättre passform, de blir inte så breda i benen :) Perfekt och mycket snyggt enligt mitt tycke!


 

Skjortor :)

(klicka på bilderna för större bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0