BRA START..

På morgonen idag..

Jag vaknade med ett kanonbra blodsocker, sådant är verkligen superskönt. Gjorde en jättegod och nyttig frukost. Det låter väl som en rätt soft morgon i min mening. Sitter och dricker mitt morgonkaffe just nu som inte är riktigt slut än.

Diabetesen..

Mår betydligt bättre nu än vad den har gjort sedan nyår. Kan bero på att jag har varit sjuk och att jag inte tränat någonting sedan matchen den 19/12-10 fram tills matchen den 8/1-11. Därefter har mina dagar bestått av mycket träning och jag har nu ett mycket jämnare blodsocker igen.
I like! :)

Lördag; innebandymatch.
Söndag; ledig.
Måndag; gym.
Tisdag; innebandyträning.
Onsdag; innebandy på skoj.
Torsdag; innebandyträning.
Fredag; gym.
Lördag; ledig?
Söndag; ledig?

Detta resulterar i detta fina morgonvärde..




Dagens frukost..


(Kaffe, knäckemacka med ost, turkisk yoghurt med blåbär och hallon i)


Peace :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0