DÅLIG BLOGGARE..

Jag har varit..

Sämst på att blogga de senaste dagarna. Hjärtat har varit ledig och vi har spenderat en massa tid tillsammans, vilket har varit riktigt underbart! :)

 

I torsdags..

Spenderade jag, hjärtat och sofia dagen i uppsala. Började med att vi blev bjudna på lunch hos deras chef, riktigt gott var det. Och sedan tittade vi på innebandy, storvreta tog emot våra vita krigare, caperiotäby. En match som storvreta tog hem.

 

I fredags..

Blev det en riktig softardag med hjärtat. Vi lunchade tillsammans med björn och forsman och sedan hyrde vi film och bara hade det mysigt.

 

I lördags..

Hade vi hemmamatch mot kth. Ingen innebandy eller någonting sedan matchen den 19 dec. Spännande tänkte jag.. Och vi hittade tillbaka till vårat spel vilket var superskönt. Den matchen vann vi med 9-6, grymt jobbat! Det som var mindre skönt var att i princip alla som var med var sjuka, haha! Det visar vilket enormt hjärta vi har i laget! :)

Efter matchen blev det återigen lugnt och det har nog aldrig varit så skönt att vara hemma som denna kväll, jag var helt död i hela kroppen så denna hemmakväll uppskattades enormt. Plus att jag hade världens huvudvärk som absolut inte ville släppa. Jag och hjärtat hyrde tre filmer som vi kikade på. Mys på hög nivå! :)

Igår..

Började äventyret med lägenhetsvisning tillsammans med hjärtat. En fin lägenhet inuti, men vi bestämde oss för att avvakta. Det fanns sina orsaker, men det tänker jag inte gå in på här.


Därefter vidare till täby centrum, där vi mötte upp resten av ligan. Haha! :) Jag fixade ett nytt mobilt bredband. Så nu är man kund hos tele2. Trevligt! :) Känns som att det kommer att bli bättre än det jag har nu, som är totalt värdelöst!


Käkade middag och begav oss mot tibblehallen. Caperio tog emot pixbo och piskade dem rejält. Skönt att även deras spel lossnade. Blev seger med 11-2. Den sved ju inte direkt ;)

 

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0