EFFEKTIV DAG.

Ibland är man..

Bra effektiv måste jag säga. Och idag är det en sådan dag. Började med att möta upp björn, sedan lämnade vi alkoholen hos alex på jobbet och sedan åt vi lunch. Kebabsallad blev det för min del, smaskens! :) Efter lunchen blev det en runda till apoteket för att hämta ut lantus, vidare till ica för att hämta ut paket från onemed - teststickor till blodsockermätaren och lancetter till blodprovstagaren. Därefter handlade jag turkisk yoghurt och bröd på ica för att sedan bege mig hem igen. Och allt detta hände inom loppet av lite mer än en timme. Effektiv dag!


Ska alldeles..

Strax knata in i duschen. Känns som att det kan vara ganska lagom att börja med det snart. Så kan man göra sig i ordning i lugn och ro. Ska välja kläder, sminka mig och det viktigaste - fixa frillan! ;)

Köpte en ny slips igår när jag var i norrtälje, kanske att man ska ha den.. Hmm.. Ja, jag tror det! :)


Det lutar åt denna outfit..

Och självklart ingår den nya slipsen i denna outfit! :)

 
Cardigan; h&m - 100 kr

Skjorta; h&m - 249 kr

Slips; dressman - 149 kr

Jeans; g-star raw - 1699 kr


Vad tycks? 

 

Peace! 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Var du i Norrtälje utan att hälsa på mig? Illa :)



Puss<3

2011-01-21 @ 19:33:35
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0