EN MÅNDAGSMORGON..

Som denna har..

Börjat mycket bra måste jag säga. Sovmorgon, dusch, grymt blodsockervärde, frukost och kaffe. Det enda som som fattades var att vakna med hjärtat mitt. 

I helgen var..

Det som sagt lite partaj, eller snarare sagt i fredags. Supergrym kväll, hur kul som helst. Längesedan jag var ute och partade ordentligt nu. Började med middag hos björn och sedan vidare till sofia.

 

Jag hittade dessutom ett vitt vin som innehåller väldigt lite socker, mindre än 5 gram/liter. Vinet heter aussie och köps på 1-literstetra. Höll ett betydligt lägre blodsockervärde än normalt när jag festar. Toppen! :)

I lördags..

Blev det ganska lugnt. Pizza med brudarna och sedan hem och ta en powernap. På kvällen åt vi middag på kinarestaurangen och sedan var vi hos björn och hade spelkväll. Hur trevligt som helst! :)

Söndagen spenderades..

Tillsammans med hjärtat. Blev en riktigt lugn söndag. Blev en sväng ned till forsman där vi hjälpte henne med diverse grejer och sedan hem igen. Blev tacos, naturgodis och tv/film. Supermysig söndag med mitt hjärta. Jag älskar dig cecilia! 

Tänkte att jag..

Skulle avsluta detta inlägg med en riktigt snygg bild från i fredags. Haha, not!

 


Kada, forsman, jag, schyllan och björn! :)

 

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0