FREDAG, I'M IN LOVE..

Fredag idag..

Och denna dag bjuder då på äventyr, mycket trevligt ska det bli. Blev en riktigt lugn morgon idag. Började med att jag vaknade klockan 05.00 och kände mig väldigt svag, lågt blodsocker såklart. Tog ett prov och ja, 2.8 mmol/l. Bara att knata upp på mina spaghettiben och göra ett litet glas oboy samt en liten skål med turkisk yoghurt och russin. Somnade som en stock efteråt och har sovit väldigt tungt och länge på morgonen.

Blev inte frukost förrän 10.15 idag eftersom jag var så trött. Tänkte bara chilla på förmiddagen. Jag ska fixa en outfit inför kvällens äventyr.

Kvällen börjar med ett besök på bolaget och ica. Därefter vidare till björn för att fixa middag och dricka några glas vin. Och sedan vidare till sofia på festligheter. Supertrevligt! :)

 

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0