FREDAGSMORGON..

Och den har börjat..

Betydligt bättre än gårdagens morgon. Imorse hade jag ett blodsocker på 8.0 mmol/l innan frukost. Känns väldigt skönt med tanke på gårdagens skitdag, diabetesmässigt. 

Jag har sovit som en stock inatt. Inte jättekonstigt om man tänker tillbaka på gårdagen. Skönt var det hur som helst och idag känner jag mig lite piggare.

Idag har..

Jag en fullspäckad dag, så jag hoppas på en bra dag med bra värden. Ska äta lunch med björn och lämna alkohol till alex. Därefter duscha och göra mig klar för kvällens bravader.

Middag med brudarna och eventuellt en bira på tegelbruket. Titta på innebandy, derby i tibblehallen > caperiotäby-aik. Och därefter - f e s t ! :)

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0