HÅRPRODUKTER..

I lördags..

Köpte jag dessutom ett nytt hårvax, mest för att burken såg ganska cool ut och det kostar normalt 130 kr så det borde inte vara helt värdelöst tänkte jag. Jag köpte det för 110 kr.

 



Och idag testade..

Jag att styla mitt hår med detta hårvax. Jag tycker att det är helt okej för de pengarna. Detta blev resultatet av den nya produkten + lite hårspray..

Dock får ni tänka bort den taskiga färgen i håret just nu. Det är verkligen time att färga nu. Eftersom jag är blond i rötterna ser det ut som att jag är flintskallig när resten av håret är svart. Och dessutom min blonda rand som inte alls är snygg nu när jag har klippt mig, den kommer fram på ett helt annat sätt då. Dags att färga!

 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du passar i kort hår;)

2011-01-25 @ 12:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0