NYÅRSAFTON I BILDER

Bilderna ligger..

Dock inte i sin normala ordning efter kvällens alla händelser. Jag hoppas att det är okej trots allt och att ni njuter av bilderna. Ni fick ju faktiskt se hur våran nyårsafton ser ut i bilder ;) Enjoy!



muchen på plats ;)


kökshäng efter att vi har varit ute och firat in 2011 :)


björn, jag och carro :)


mia och den älskade bålhinken ;)


nu ska det lekas pennan i flaskan ;)


jag ägde hanna i pennan i flaskan ;) mohaha!


forsman chillar i soffan :)


mia, hanna och cissi chillar i köket innan middagen :)


moa och carro tävlar i pingisbollsblåsning ;)


varmrätten - rotfrukter, oxfilé, sallad och olika såser :)


moa och carro :)


hjärtat mitt :)


tolvslaget, snöar för fulla muggar! :)


förrätten - bruschetta med tomat, pesto, lufttorkad skinka och mozarella samt laxrullar


mia och björn ska lämna över limen till nästa lirare :)


ida och forsman chillar med lite alkohol ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0