UNDERBAR TISDAG.

Hittills har det varit..

En riktig underbar tisdag. Bara det att vakna bredvid sitt hjärta gör att man har en underbar start på dagen. Dessutom hade jag ett helt okej blodsocker till frukost och sedan har vi shoppat i täby centrum, bara jag och hjärtat. Supermysigt! :)

 

Blev ett par nya jeans, två par nya armband, en korthållare som jag fick av hjärtat samt att vi har beställt nya förlovningsringar. I like! :) Känns superbra! :)

Jag har precis..

Tagit blodsocker, som var mycket bra - 7.9 mmol/l, tagit sprutan och ätit lunch. Korvstroganoff, grönsaker och ett kokt ägg, smaskens! :) Tänkte att jag skulle bjuda på en ny bild på frisyren eftersom björn var supersnäll och hjälpte mig att kasta i ny färg igår. Tusen tack!




Fick dessutom..

En anonym kommentar i min blogg att jag passar bra i kort hår. Det var roligt att höra :) Undra vem det var som lämnade den kommentaren, lite nyfiken blir man ju allt ;)

 

Peace!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu kommer jag med frågorna igen =)

Varför beställar man nya ringar? Vad är det för del på dom ni har?

2011-01-25 @ 15:45:18
Postat av: emmet

man beställer nya eftersom den ena ringen är försvunnen & försäkringen har gått ut.

2011-01-25 @ 18:21:53
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/
Postat av: Åsa

Aha... Då är jag med =)

2011-01-27 @ 14:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0