EFTERMIDDAGSKAFFE..

Ja, kaffe är..
Galet gott rent ut sagt och det är även mycket socialt. Hur grymt är det inte att träffas över en kopp kaffe och snacka lite skit? Det är ju assoft enligt mig. Eller?! (:

 

Samtidigt som..
Jag dricker mitt goda kaffe så funderar jag på kvällens outfit, känns som en ganska skön lördagseftermiddag. Just nu lutar det åt - beiga humörbrallor och skjorta! (: Eventuellt att jag kastar på ett par svarta hängslen på den outfiten men jag har inte riktigt bestämt mig än..

Slänger upp en bild på outfiten innan jag glider till festen! (;


Peace!


Kommentarer
Postat av: Anna S

Ja.. kaffe! Jag skulle ha svårt att klara mej utan. :)

2011-06-23 @ 08:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0