LÖRDAGSMORGON..

Och det är..

Helt galet varmt ute, redan +26 grader och klockan är bara 10.30. Jag har ätit frukost vid 09.00-tiden och sedan bara chillat. Sprang ned till bolaget en sväng vid 10.00 för att inhandla lite öl och vin till kvällens grillning. Ska bli riktigt mysigt faktiskt! (: Blev en flaska vitt vin - black tower och sedan några öl - corona.

Igår blev..

Det en lugn fredagskväll tillsammans med hjärtat. Tacos, glass och mys. Kändes som en perfekt fredagskväll och sedan somnade vi sjukt tidigt. Båda var nog väldigt trötta efter veckans jobb..

Tatueringen min..

Mår fint tror jag, den läker för det kliar så fruktansvärt mycket i den och jag håller nog på att bli knäpp emellanåt när man inte får klia på den. Hahaha! Dåliga kombination det där! (; Fast jag är så glad att jag gjorde den! (:

 

Peace!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0