MÅNDAG..

Och just nu..

Dricker jag inget kaffe men jag är galet sugen på en kopp kaffe såhär efter middagen måste jag erkänna. Inget ovanligt direkt.. ;) Och så är jag sjukt sugen på en bit choklad eller en glass, magnum mandel. Sweet jesus vad gott det vore! But, ingen glass för min del!

Imorse började..

Jag morgonen med en sovmorgon, började inte förrän 09.30 idag så det vart en riktigt lugn och skön morgon. Duschade och smörjde in tatueringen som nu är mycket fin. Första lagret med sårskorpor har lossnat så det är riktigt nice! Lagade sedan grötfrukost och drack kaffe, muuums! (: Fast det bästa av allt var nog ändå mitt fina morgonvärde, 7.8 mmol/l.

Idag har jag..

Enbart haft ett värde över 10.0 mmol/l. Skööönt! :) Innan middagen mätte jag ett blodsocker på 5.0 mmol/l. Ni kan ju gissa den lyckan! ;)

Peace!


Kommentarer
Postat av: Anna S

Låter som du haft en bra dag. :)

Blodsocker under 10 gillas. Och speciellt dem runt 5 innan middag. Bra jobbat.



2011-06-13 @ 19:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0