REGNIGA SÖNDAG..

Idag har det..
Regnat hela dagen i princip, riktigt tråkigt väder även om det kanske är ganska nyttigt för naturen. Jag har haft en superhärlig söndag trots vädret som började med att jag och hjärtat vaknade vid 09.30 trots att vi var ute på krogen igår. Då bestämde vi oss för att göra något som vi inte har gjort på evigheter. Vi gick ned till ica för att handla en riktigt söndagsmysfrukost bestående av nybakt bröd med goda pålägg och fil och flingor. Så otroligt mysigt! (: ♥


Jag har även..
 
hunnit luncha med björn och forsman nere på istanbul, en avocadosallad blev det för min del. Smarrigt värre! (: Det var mysigt att sitta där i regnet och prata om allt mellan himmel och jord, tack brudar! ♥

Efter lunchen blev det en sväng till arninge med hjärtat, ida, katta och hanna för att inhandla diverse saker som dem ska ha med sig när dem åker på peace and love festivalen. Kvällen avslutades med middag från max hamburgerestaurang och käre tid, deras hamburgare är verkligen goda! (:

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0