SKÖN DAG..

Jag gillar tisdagar..

Det är verkligen en soft dag. Jag jobbar mellan 7.30-13.00 om inget annat inträffar och då har man hunnit med att jobba + att man har hela dagen kvar känns det som. Ikväll ska vi till björn för att äta middag, planera midsommar och tillsist handla. Det är ju en galet soft tisdag i mina ögon! (:

Jag ska nog glida in på systembolagets hemsida för att spana in diverse sockerhalter i lite olika viner/cidersorter så att man kan variera sig. Jag börjar ledsna rätt hårt på att man oftast dricker samma saker eftersom man i princip vet hur blodsockret reagerar på diverse drycker.

Och så ska jag ringa till tandläkaren för att ta reda på vad morgondagens besök kommer att landa på ungefär, puuh.

Peace!


Kommentarer
Postat av: Julia

håller med att man lätt tröttnar då man oftast dricker samma sak varje gång, har länge kört på vitt vin eller vitt vin + sprite zero, men har nu tröttnat, drack därför bacardi breezer sist och fy vad mycket socker det är i dem! kände på en gång.



aja, jag pratar för mycket :D

2011-06-23 @ 13:51:27
URL: http://diabetesjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0