SÖNDAGSKVÄLL..

Och här sitter..

Jag med en kopp kaffe och längtar sådär galet mycket efter min käraste, trots att hon gick härifrån för ungefär en halvtimme sedan. Fast jag saknar henne redan!

 

Lördagskvällen spenderades..

Hemma hos underbara sofia. Det blev grillning och några öl och bara allmänt häng med massa goa människor som jag har saknat. Hur mysigt som helst var det! (:
Därefter åkte jag och hjärtat hem till henne för att mysa ned oss i sängen, mhm! (:

Idag så..

Har vi bara varit mestadels. Sovmorgon och frukost och sedan la vi oss i sängen en stund till. Lagom till lunchtid så drog vi iväg ett sms till björn och chrickis för att se om dem ville luncha med oss. Och det ville dem, så vi gled ned till istanbul och åt sallad ute i solen. Det är riktigt goda sallader där! (:

Blev en sväng på ica också för att inhandla solskyddsfaktor, lika bra att passa på nu innan alla 50+ tar slut. Jag måste ha det till min tatuering eftersom huden blir extra känslig såhär i början. Och tur var nog det att vi bestämde oss för att gå dit för det fanns bara 3 stycken kvar. Så jag och björn handlade varsin, puuh! (:
Dessutom råkade det bli en glass med - mhm, på sommaren får man äta mycket glass! (; En magnum mandel blev det för min del och jag lyckades matcha det bra med insulinet också, alltid lika skönt att lyckas! (:

Jag och hjärtat..

Bestämde oss för att äta mysmiddag innan hon skulle iväg på bio. Så jag lagade middag och tog fram ett par mycket speciella tallrikar (dom vi köpte för att äta våran förlovningsmiddag på).. Och det var riktigt gott och mysigt! (:



Babyspenat, tomat, gurka, rödlök, fetaost, avocado, fläskfilé, beasås och röra. Till det ett glas loka med smak av smultron/citron - Galet gott (:

Hur har eran helg varit? - Peace!


Kommentarer
Postat av: cartier watches men

Hemma hos underbara sofia. Det blev grillning och några öl och bara allmänt häng med massa http://www.cartierwatchonsale.com/Cartier_Tortue_watches.html

http://www.cartierwatchonsale.com/Cartier_Tank_Francaise_watches.html

http://www.cartierwatchonsale.com/Cartier_Tank_Americaine_watches.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0