TORSDAG..

Och ännu..

En arbetsdag är över. Jag har dessutom hunnit med att tillbringa lite tid med björn, vilket var mycket trevligt! (: Det blev middag bestående av - varmrökt lax, klyftpotatis, avocado och den berömda "forsman-såsen".. Björn har också agerat frisör och färgat håret på mig, denna gången helsvart. Den blonda luggen försvann, likaså dom blonda rötterna. En hel del surr och skratt blev det också, så jag har haft en härlig torsdagskväll! (: Tack björn!

Idag har jag haft en bra diabetesdag trots att jag har ätit glass efter både lunch och middag. Så jag har nog lyckats matcha bra med insulinet under dagen, yeah! (:


Dagens blodsocker;

 

kl 07.45 - 10.7 mmol/l - före frukost

kl 09.00 - 9.4 mmol/l
kl 11.00 - 7.9 mmol/l - före lunch
kl 14.15 - 8.9 mmol/l - före mellanmål
kl 16.00 - 8.8 mmol/l
kl 17.45 - 6.1 mmol/l - före middag
kl 18.45 - 6.6 mmol/l
kl 20.45 - 9.5 mmol/l


Peace!


Kommentarer
Postat av: Björn

Tack själv Emmet! :D

2011-06-16 @ 22:23:26
Postat av: Anna S

Låter som en trevlig dag, hårfärgning och gott sällskap och allt.

Bra gjort med att matcha insulinet! Ibland lyckas man fint, det är ju så härligt. :)



Ha det så bra.

2011-06-19 @ 03:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0