DAGENS BLODSOCKER..

Har legat..

Galet bra hittills, och om jag skulle beskriva den känslan med ett ordspråk - det är som balsam för själen! :) Detta resulterar i att mitt humör är på topp och jag är allmänt hög på livet! ;) Tänkte faktiskt dela med mig av mina blodsockervärden idag eftersom jag vet att en del diabetiker läser min blogg. Något som jag tycker är jätteroligt! :)

 

Innan frukost; 10.2 mmol/l.

Innan lunch; 6.6 mmol/l.

Efter lunch; 7.9 mmol/l.

Innan middag; 7.2 mmol/l.


Keep fighting alla diabetiker!


Kommentarer
Postat av: Diamamma

Så flotte tall!

Grattis:)

2011-03-02 @ 21:53:19
URL: http://diamamma.blogspot.com
Postat av: Fia

Nice värden!Blir impad och tänker att jag ska försöka skärpa till mig med mitt blodsocker men har inte orkat tagit tag i det. Ligger väldigt upp och ner just nu..men är inget ovanligt för att vara mig. Har mina up and downs i min diabetes ;)

2011-03-06 @ 22:21:41
URL: http://insulinbella.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0