EN MÄNNISKA..

Ja, otroligt skönt..

Jag börjar känna mig som en människa igen. Blodsockret låg innan lunchtid på 11.3 mmol/l, vilket är helt okej och huvudvärken har lättat upp efter en promenad i friska luften samt en salladslunch. Så skönt! :)

 

"I will stay strong, I will fight, I will win"

 

Det är verkligen ord att leva efter dagar som dessa. När jag ser det budskapet blir jag alltid lite extra peppad. Jag ska styra sjukdommen och inte den mig, även om det ibland blir så. That's just the way it is!

Peace!


Kommentarer
Postat av: Anna S

Håller verkligen med..!

Det är inte lätt att kontrollera alla gånger men när bs håller sej stabilt så är det skönt.

Är ny läsare här , du verkar vara en skön typ.



2011-03-27 @ 19:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0