EN MYSIG KVÄLL..

Har spenderats..

Hemma hos familjen grasswald, eller snarare, lina och tess. Tacos till middag och j*klar vad gott det var! :) Hampus har blivit jättestor nu. Det märks verkligen att det var längesedan vi träffade dem. Kvällen var som sagt supermysig och det var jättekul att träffa dem igen! :)

 

Sitter nu med högt blodsocker, 17.1 mmol/l. Har tagit lite extra insulin och gjorde en kopp kaffe på det, mums! :) Imorgon ska jag jobba, sweet! :) Och efter jobbet ska jag träffa forsman, björn och helsingborg för diverse fredagsmys. Och sedan slutar kvällen tillsammans med hjärtat mitt, perfekt fredag! :)

Peace!


Kommentarer
Postat av: Ess

Sv; jaa verkligen. :) hoppas du får en grym fredags kväll :)

2011-03-25 @ 08:30:36
URL: http://asweetlife.blogg.se/
Postat av: Hanna

Mmmm, tacos är så gott=) Skulle faktiskt kunna äta det flera gånger i veckan om jag fick!



Om du kikar in på min blogg har du fått ett Liebster award av mig=)



Hoppas du har en bra helg!

2011-03-26 @ 09:39:31
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0