FÖRBANNAD..

Imorse när jag..
Klev upp var jag lagom förbannad kan jag säga. Blodsockret låg skyhögt och jag mådde som en påse skit rent ut sagt. Förmodligen berodde detta tokhöga värde på nervositet + att jag börjar få ont i halsen (en infektion ger höga blodsockervärden).. Det suger rent ut sagt!

Jag skulle egentligen ha jobbat på forsmans förskola idag, något som jag såg fram emot. Så blev ju inte fallet, jag orkade verkligen inte. Tvingade mig in i duschen för att göra ett sista försök, men nej. Det fanns inga krafter i mig. Ni diabetiker vet vad jag pratar om.

Och för er som inte har diabetes kan jag säga att ett normalt blodsockervärde ska ligga mellan 4-8 mmol/l, och jag låg på 28.0 mmol/l. Då kan ni säkert tänka er själva att man inte mår så bra.

Jag har precis klivit upp, inte likt mig. Blodsockret börjar gå åt rätt håll men är fortfarande högt och jag har väldigt ont i huvudet. Tänkte sätta på en kopp kaffe och om några timmar hoppas jag på att ligga bra igen.

Dessa dagar suger!

 


Kommentarer
Postat av: S

Sv; jodå det är kanon, hur är det själv? :)

Haha taack, vad söt du är! kram!

2011-03-09 @ 12:38:07
URL: http://asweetlife.blogg.se/
Postat av: S

Hoppas du mår bättre nu :)

2011-03-09 @ 12:38:34
URL: http://asweetlife.blogg.se/
Postat av: Hanna

Usch vad tråkigt! Det suger verkligen musten ur en att starta dagen på det viset...Hoppas du slipper bli sjuk!

2011-03-09 @ 19:26:23
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0