FRIDAY, I´M IN LOVE..

Underbart med..

Fredag, inte sant?! ;) Fredag, fredag, fredag. Det ordet klangar verkligen fint i munnen, just love it! Idag är jag på tokbra humör, sjukt taggad inför kvällen. Har precis städat mitt rum, poppar massa grym musik och har plockat fram lite olika outfits på sängen.

 

Ikväll ska vi nämligen dricka en bira på tegelbruket innan vi ska se på derbymatchen i tibblehallen mellan caperio-balrog. Grymt! :) Därefter blir det lite partaj och kanske slutar det med utgång på tegel?! Ja, det är nog inte omöjligt faktiskt! :) Och tro mig, jag är riktigt peppad!

 

Jag återkommer kanske med outfitsbilder senare under dagen :)

 

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0