NEDFÖRSBACKE..

Onsdagar betyder att..

Det är bara nedförsbacke kvar i arbetslivet, helgen närmar sig liksom. Iallafall om man frågar forsman. Och enligt min åsikt tycker jag att det är mycket riktigt! :) Har jobbat idag och ska jobba veckan ut, sedan tar jag helg. Sista seriematchen ska spelas och järfälla står för motståndet. Dem är obesegrade hittills. Därefter vankas det lagfest! ;)

 

Jag slutade tidigt idag med, 13.30. Promenerade hem i det underbara vårvädret. Har druckit en kopp kaffe och ätit mellanmålsmacka framför tre kronor, en riktigt soft eftermiddag med andra ord. Tänkte packa nu, innebandy ikväll. Passar även på att lägga fram kläder till morgondagen när jag ändå är i farten.

Idag blir det middag hos björn med brudarna och sedan ska vi iväg till våran onsdagsinnebandy.

Peace! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0