ONSDAGSKVÄLLEN..

Spenderades tillsammans med..

Björn och forsman i täby centrum eftersom det inte blev någon innebandy ikväll heller, typiskt. Fast lugnt för min del eftersom jag ändå inte skulle träna. Blodsockret har rättat till sig så jag hoppas på att slippa bli sjuk.

Jag hittade det jag sökte i täby centrum så jag är nöjd. Lägger upp bilder under morgondagen. Ska nämligen till frisören imorgon med så det kommer bilder på nya frillan. Jag vet hur jag vill klippa mig nu, så jag längtar till imorgon vid niotiden! :)

Innan jag somnar blir det lite slösurf och sedan big brother.

Sweet dreams! :)


Kommentarer
Postat av: S

Åh vad skönt det! :)

Tackar, tackar!

jag hade min första dag idag, på birgitta gården :)

Kramar

2011-03-09 @ 22:02:06
URL: http://asweetlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0