STRULIGT..

Att man alltid..

Behöver ha med sig alla diabetesprylar när man inte orkar ha väska. Sitter nu med dilemmat att jag inte vill ha väska, utan bara en svart skinnjacka. Problemet är bara att min svarta skinnjacka som passar bäst till dagens outfit inte har inga lås på fickorna och jag behöver ju lägga alla diabetesprylar nånstans. Suuck!

 

Jag tänker ta den svarta skinnjackan trots allt och ingen väska. Tar dextrosol i byxfickan samt min insulinpenna. Blodsockermätaren får ligga i fickan på skinnjackan men jag får hålla koll på den så att den inte trillar ut. Och har jag tur kanske hjärtat har väska som jag kan få bosätta blodsockermätaren i.

 

Skepp och hoj!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du får skaffa hund;) Jag har klövjeväska på Nisca med mina prylar i på hundpromenaderna för då vill jag inte ha något mer än kopplet att hålla reda på=)

2011-03-08 @ 19:01:29
URL: http://egobuffa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0