TISDAGSHUMOR..

Jag tänkte bjuda..

Er läsare på lite tisdagshumor som jag och björn fixade igår. Först kanske jag ska berätta att jag och björn var i stan och lirade biljard igår kväll. Och som vanligt körde vi på våran orginella deal - förloraren bjuder på en bira. Så det är bara att dra upp plånkan på fre björn, för då ska du bjuda mig på bira! ;) Hahah!

Efter biljarden gick vi till prisextra för björn var sugen på vindruvor och jag köpte lite nötter samt en loka. Och där hittade jag den roliga tidningen.

Till att börja med ska jag berätta att vi brukar skoja om att jag jobbar på facebook eftersom jag är online väldigt ofta.

Detta är alltså min senaste realese..




Denna tidning har jag jobbat med den senaste veckan "den kompletta guiden till facebook"..

(Jag jobbar inte på facebook på riktigt, det är alltså bara ett internt skämt i vårat umgänge)

 

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0