TORSDAGSKVÄLL..

Och livet rullar på..

Snart är det fredag vilket innebär helg, gilla! ;) Dock finns det ett moment under morgondagen som jag helst skulle vilja hoppa över och det är en ögonbottenfotografering som alla diabetiker måste göra. Det blir helt enkelt kvällens diss! Klockan 8.55 imorgon ska jag infinna mig på vårdcentralen för denna fotografering och därefter får man försämrad syn under ett par timmar.

Imorgon ska jag få börja jobba klockan 12.00 istället, så jag hoppas att synen är normal till dess. Jobbigt att vistas i ljuset annars eftersom ögonen är så pass ljuskänsliga några timmar senare.

Efter jobbet ska jag, björn och forsman åka en snabbis till täby centrum för diverse småinköp. Blir förmodligen en liten visit på systembolaget också eftersom det vankas lagfest på lördag efter matchen! ;)


Ikväll har jag..

Tränat innebandy med världens bästa damlag, en mycket bra och givande träning. Läget i laget ser laddat ut inför lördagens drabbning - järfälla. Om vi besegrar dem så är vi det enda laget som har besegrat dem under säsongen.

Lördag klockan 16.00 i hammarbacken > vallentuna-järfälla. Be there!


Dagens blodsockervärden..

Har legat ganska jämt faktiskt och helt okej under hela dagen. Jag har legat mellan 6.2-11.2 mmol/l, vilket är superskönt. Och det märktes även på träningen ikväll, jag hade en helt annan ork.

Peace! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0