TORSDAGSMORGON..

Jag känner mig..

Ganska utvilad idag. Det har varit uppehåll med innebandyn i snart två veckor och det märks på mina blodsockervärden att jag inte har tränat lika mycket som vanligt. Igår kväll promenerade jag, hjärtat och björn i nästan två timmar och imorse vaknade jag med ett bättre blodsockervärde, vilket är jätteskönt! :)

 

Har ätit frukot och sitter nu med mitt morgonkaffe, så otroligt gott. Ute skiner solen och jag känner på mig att det kommer att bli en bra dag idag! :)

Peace! :)


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Inte så mycket :D Är barnvakt idag till världens underbaraste lilla tjeja :) super mys!! Nu sover hon lite så passa på att svara på lite kommentarer ;) hihi... Denna veckan har gått sjukt fort, redan fredag imorgon.. Va händer i helgen för dej?? :D

2011-03-31 @ 10:32:57
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0