EN LÅNG DAG..

Idag har det..

Blivit en lång dag. Det började med att jag väcktes av att mobilen ringde vid 06.30, det var från jobbet. Dem ville att jag skulle börja tidigare och jobba över, så idag har jag jobbat mellan 7.30-16.30. Blev en lång dag med andra ord.

Efter jobbet blev det en långpromenad tillsammans med forsman och björn. På hemvägen tog vi en sväng förbi ica för att handla middag. Grillad korv, potatissallad, avocado och fetaost blev det. Smakade riktigt bra! (:

Har ganska precis kommit hem. Satt på kaffebryggaren och nu tänkte jag titta på big brother live som jag missade igår..

Imorgon kommer..

Det förmodligen upp bilder från kryssningen eftersom jag ska sluta tidigt, om det inte blir så att jag får jobba över. Så håll utkik (:

 

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0