EN ROLIG IDÉ!

Jag har länge tänkt på hur tråkigt det är att ta fram sina sprutor. För det första är det inte roligt att ens behöva ta sprutor men när man nu måste det kan väl sprutorna ändå se lite roligare ut än vad dem gör? Eller vad säger ni diabetiker?
Jag skulle vilja designa mina egna insulinpennor och min blodsockermätare. Bestämde mig för att göra en design i paint för att bara leka med tanken.

Här är resultatet;

 

Så vad tycks? :) Skulle det inte vara betydligt roligare att ha sin egna design på insulinpennorna/pumpen och på sin blodsockermätare? Jag menar, det är ju ändå sådant man plockar fram flera gånger om dagen och kommer göra hela livet..

Mina nuvarande produkter;




Visst har dom ett väldigt tråkigt utseende?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0