PLUSPOÄNG..

Till mig idag måste jag säga..

Idag har jag äntligen tagit tag i mitt rum som såg ut som ett bombnedslag rent ut sagt. Dammat allt, dammsugit och tagit mig en vals med skurmoppen till tonerna av "the cranberries-zombie".. Blev även att jag städade badrummet och hallen. Så nu är det skinande rent och jag älskar't! ;) Bra emmet!


Därefter blev det lunch. Köttfärsgratäng med majspasta, en stor grönsaksbädd och keso. Och till det en ramlösa citron, som pricken över i:t! ;)
Tips till er glutenintolleranta - majspasta. En mycket god pasta som bara kostar 15 kronor på willys. Till skillnad från den andra glutenfria pastan som kostar typ 25 kronor för 500 gram. Ruskigt dyrt!

Nu har jag precis duschat och fixat mig klart så nu är jag redo för dagens äventyr. Ska snart ner till systembolaget och inhandla morgondagens dryck tillsammans med resten av gänget.. Få se om vi ska käka middag tillsammans imorgon med, det är ju alltid najs.
Enligt livsmedelverket ska vi glutenintolleranta kunna dricka ölen sol, så jag tänkte köpa några exemplar av den.. ;)


Dessa öl är glutenfria enligt livsmedelverket;




Ikväll blir det..

Mys hemma hos tjejen min. Ska laga tacos och sen får vi se vad som händer. Kan hända att det blir en lugn kväll hemma med kanske lite film. Ganska skön fredag enligt mig med tanke på att morgondagen kommer att bli desto hårdare! ;)

Parta på folket! Puss&kram.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Höll just på att rensa runt i mitt rum också, blir bombnedslag direkt på bara några dagar..men nu så!

duktiga vi är ;) haha..

2010-06-18 @ 15:11:13
URL: http://partygalaxen.devote.se
Postat av: Emmet

Haha jadu Hanna, det blir ju det. Pluspoäng till diabetikerna! :D

2010-06-18 @ 15:23:20
URL: http://ettlivsomdiabetiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0