POSTAT..

Och klart..

Då är det bara till att vänta på svar, spännande.. Snart kommer väl nervositeten smyga sig på. Nu är det bara till att hålla tummarna! ;)


Idag har jag..
Käkat en riktigt god lunch, avocadosallad med en glutenfri nygräddad fiberminibaugette till. Yummie! :) Tittat lite på vm och bara softat. Sådär lagom skönt kan tyckas. Efter middagen blev det en sväng hem till tjejen min, vi hjälptes åt att försöka scanna in lite saker som jag behövde. Blev dock en snabbis eftersom hon snart skulle gå och lägga sig, men så är det när man börjar jobba så tidigt som hon gör.
Sitter nu här med en riktigt smaskig ramlösa citrus och bara njuter av livet ;)

Puss&kram.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja men visst serru! Fick en uppenbarelse här för några dagar sen vad jag skulle vilja tatuera in. Men jag e typ sämst på att förklara.. Du kan få veta nästa gång vi ses! :) då kanske jag hunnit utveckla den ännu mer i mina tankar också!

2010-06-16 @ 00:10:30
URL: http://malinbjorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0