R.I.P. ♥

Idag är det tre år sedan..

Du lämnade oss här på jorden, moster maud. Saknaden efter dig är stor och vi alla tänker på dig, det ska du veta. Känslorna som kommer när man får höra att någon man älskar har gått bort är inte möjliga att förklara i ord. Jag minns den morgonen så väl, när telefonen ringde.. Det var min andra moster siv som ringde och berättade att maud hade gått bort. Jag och mamma brast i tårar.. Det var svårt att förstå. Det tog ganska lång tid innan det sjönk in och jag förstod att hon var borta. Såhär i efterhand känns det lättare på ett sätt, för du var så sjuk. Jag vet att du har det bättre på andra sidan!

 

Idag ska jag och mamma åka till kyrkogården och lägga blommor och en fin sten som jag köpte nere i ullared. Bilder kommer senare!

 

Jag saknar dig maud! R.I.P.  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0