STORSTADEN..

Och tre tjejer..

Jag, malin och grodan var inne i stan igår och kollade i butiker. Blev även en hel del shopping, precis som väntat! ;) Och jag måste säga att malin hade en riktig shoppingdag igår, jäklar vad den bruden handlade kläder. Det är ju så himla skönt när de dagarna kommer, när man hittar hur mycket som helst. Hur som helst, grodan fick med sig en del hem hon med och jag shoppade bara två saker. Fast min shopping kostade nog mest ;)

Köpte ett par nya björn borg trosor på rea och en ny mobil, som även den var på rea. Underbart! ;) Malin hade sett i reklamen från onoff att min mobil som jag ville ha var prisnedsatt! :)

Blev både glass och middag inne i stan, riktigt gott! Och dum som jag är tog jag inget insulin till glassen jag köpte, två kulor. Det resulterade i ett blodsocker över 2o mmol/l innan middag, inte okej.
Middag blev det i alla fall på nån liten resturang vid drottninggatan, vet dock inte vad den hette men god mat hade dem.




Malin åt nån pasta :)



Grodan åt entrecote med pommes och beasås :)



Jag åt souvlaki med klyftpotatis och tzatziki :)



Mitt och malins armband vi köpte :)

Och just det..
Jag måste ju slänga in en bild på mobilen jag köpte med. Både mobil och försäkring för 3700 kronor, känns väldigt okej. I mobilen finns en himla massa finesser! ;)
En sony ericsson w995 i svart! ;)





Tack tjejer för en härlig dag! :)


Kommentarer
Postat av: Grodan

Resturangen heter London :)

2010-06-22 @ 15:45:38
Postat av: Malin

Tack för lite pausläsning! ;)

2010-06-22 @ 16:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0