SYSTEMBOLAGET..

Fick ju finbesök igår av..

Oss tjejer - mig, cissi, malin och ida. Inhandlade lite rosévin som det ska smaskas på ikväll och diverse cider och öl. Jag hittade tyvärr inte sol och frågade en som jobbade där men hon sa att dem inte hade sol men att dom hade corona extra. Så jag köpte två sådana och ska testa ikväll. Och självklart med en limeskiva i, yummie! ;)





Ikväll ska vi..

Jag, cissi, malin, ida och hanna käka middag och förkröka hemma hos ida. Det ska bli riktigt trevligt måste jag säga. Därefter blir det utgång som det ser ut nu.. Till tegelbruket! ;) Woohoo! Då ska det dansas ;)

Bjuder på en partybild..

Så att vi kommer i rätt stämmning inför kvällen.. ;)

 




Puss&kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0